31 Οκτ Με δύναμη από την Κηφισιά
Μετά τον επιτυχημένο κύκλο παραστάσεων σε Θεσσαλονίκη και Γιάννενα η Εταιρεία Θεάτρου «Σπίτι της» παρουσιάζει στην Αθήνα, για λίγες μόνο παραστάσεις, το θεατρικό έργο των Δημήτρη Κεχαϊδη και Ελένης Χαβαριά «Με δύναμη από την Κηφισιά», σε σκηνοθεσία Εμμανουέλλας Κοντογιώργου. Από τις 8 Μαΐου και κάθε Τετάρτη...