Θυμάστε την πρώτη φορά που πήγατε θέατρο; Ποια παράστασή ήταν; Ή ποια ήταν η πρώτη παράσταση που θυμάστε;
Η πρώτη φορά που πήγα θέατρο ήταν στο παιδικό της Μαίρης Σοίδου στην Θεσσαλονίκη αλλά δεν θυμάμαι την παράσταση. Η πρώτη παράσταση που θυμάμαι ήταν η τρελή του Σαγιό του Ζιροντού στο Κ.Θ.Β.Ε. σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά.
Πότε κατάλαβατε ότι θέλετε να γράψετε θέατρο;
Όταν κάποιοι σπουδαστές μου αποφάσισαν να φτιάξουν μια ομάδα και μου ζήτησαν να τους σκηνοθετήσω. Ήταν τρεις κοπέλες, δεν ξέραμε τι έργο ν’ ανεβάσουμε μέχρι που αποφάσισα να γράψω εγώ ένα έργο.
Ποια ήταν η σχέση σας με το θέατρο μέχρι εκείνη τη στιγμή;
Ήμουν ήδη ηθοποιός, σκηνοθέτης και είχα δική μου σχολή, το Θέατρο των Αλλαγών.
Ποιο ήταν το πρώτο έργο που γράψατε;
Το «Αθήνα – Μόσχα»
Από που αντλείτε έμπνευση;
Από το καθετί.
Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη διαδικασία συγγραφής που ακολουθείτε;
Το «Αθήνα – Μόσχα» γράφτηκε μέσα από αυτοσχεδιασμούς που κάναμε με τον θίασο. Το «Τίποτα» γράφτηκε για να παιχθεί σε ένα φεστιβάλ στην Μπεζανσόν. Επειδή επρόκειτο να μετακινηθούμε και δεν είχαμε λεφτά για μεταφορική σκέφτηκα να γράψω ένα έργο χωρίς σκηνικά, χωρίς τίποτα. Το «Σαββατοκύριακο στο Λόγκατετς» γράφτηκε για μια εργασία στο μεταπτυχιακό που έκανα και είχε βασικό ζητούμενο το bullying.
Που γράφετε συνήθως;
Στο λαπτοπ
Ποιος είναι ο πρώτος άνθρωπος που διαβάζει τα έργα σας;
Εγώ
Πόσο περιορίζουν ή ορίζουν τη συγγραφή ενός θεατρικού έργου, οι τεχνικές δυσκολίες παρουσίασης του;
Θέλω τα έργα μου να ανεβαίνουν. Για τον λόγο αυτό δεν γράφω πολυπρόσωπα έργα που διαδραματίζονται σε πολλούς και διαφορετικούς σκηνικούς χώρους.
Τα έργα σας γράφονται πρώτα μέσα σας;
Ναι, αν και όχι ολόκληρα.
Πως βρήκε το πρώτο σας έργο το δρόμο του για τη σκηνή;
Το παρουσιάσαμε στην σχολή, στο Θέατρο των Αλλαγών, και μεταξύ άλλων καλέσαμε και παραγωγούς για να το δουν. Μας έγινε αμέσως πρόταση από έναν από αυτούς.
Πως νιώθετε όταν βλέπετε ένα έργο σας στη σκηνή;
Σαν να υιοθετεί κάποιος το παιδί μου.
Αγαπάτε κάποιο έργο σας περισσότερο;
Το επόμενο.
Επιθυμείτε, επιδιώκετε τη συμμετοχή σας στη διάρκεια των δοκιμών;
Μόνον όταν το σκηνοθετώ. Όταν το σκηνοθετεί άλλος δεν πάω ποτέ στις πρόβες και έχω την κρυφή ελπίδα ότι θα του αλλάξει τα φώτα. Έτσι έχω την αίσθηση ότι το έργο μου είναι σημαντικό. Αν μείνει πιστός σ’ αυτό που έγραψα σημαίνει ότι το έργο μου είναι μονοδιάστατο και αυτός που το σκηνοθέτησε δεν σεβάστηκε καθόλου το κείμενο.
Υπάρχει κάποιο έργο σας που δεν αγαπάτε;
Όχι
Οι ήρωές σας επανέρχονται στα έργα σας;
Διαρκώς.
Υπάρχει κάποιος ήρωάς σας που για κάποιο λόγο σας ακολουθεί;
Όχι
Ποιος είναι ο αγαπημένος σας θεατρικός συγγραφέας;
Συγγνώμη αλλά επειδή προηγουμένως απάντησα μονολεκτικά νομίζω πως αυτό μου δίνει το δικαίωμα να πω δύο: Ο Σαίξπηρ και ο Τσέχοφ
Πιστεύετε ότι μπορεί να διδαχθεί η θεατρική γραφή;
Ναι
Υπάρχει μια ιστορία που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας για κάποιο έργο σας;
Όχι.
Συνεντεύξεις