Πώς ο σύγχρονος άνθρωπος «αντιμετωπίζει» το μέλλον του μέσω του φόβου και μεταμορφώνεται από σκεπτόμενο άνθρωπο σε φοβισμένο ή ακόμη και τρομοκρατημένο «υπάνθρωπο» έτοιμο να θυσιάσει τις όποιες αξίες του προκειμένου να επιβιώσει και να ζήσει με «ασφάλεια» σ’ ένα κατά τα άλλα εφιαλτικό σύμπαν;
Δυο άντρες εισβάλουν σ’ ένα σπίτι προσπαθώντας να πουλήσουν το πακέτο εκείνο που θα προστατέψει τους ενοίκους από κάθε πιθανό κίνδυνο. Θέλοντας να πουλήσουν ό, τι κι αν είναι αυτό που έχουν έρθει να πουλήσουν, αποκαλύπτουν μια ιδιόρρυθμη μεταξύ τους σχέση. Ποιοι είναι; Ασφαλιστές; (κι αν ναι τι είδους ασφάλεια παρέχουν ) Πλασιέ; (κι αν ναι τι είναι ακριβώς αυτό που πουλάνε;) Ή μήπως σωτήρες; (κι αν ναι από τι ακριβώς έρχονται να σώσουν τους ενοίκους του σπιτιού και με ποιο τρόπο;) Και ποιος είναι αυτός που περιμένουν να έρθει; Και πως ξέρουν για την επικείμενη αυτοκτονία της απέναντι γειτόνισσας;
Μήπως πρόκειται απλά για ένα καλοστημένο παιχνίδι, ή μια θεατρική παράσταση-φάρσα, που σκοπό έχει να φοβίσει;
Το έργο «υιοθετώντας» ως ατμόσφαιρα την αίσθηση του εφιάλτη και ως τρόπο ανάπτυξης και παρουσίασης των χαρακτήρων τακτικές χειραγώγησης και «πλύσης εγκεφάλου» επιθυμεί να καταθέσει τα δικά του καυστικά σχόλια για την καθημερινότητα. Οι συχνά γκροτέσκες καταστάσεις αποφορτίζουν την εφιαλτική ατμόσφαιρα, δίνοντας την ευκαιρία στην ύπαρξη διαλλειμάτων «αποστασιοποίησης».
Ένα έργο, σαν θέατρο εν θεάτρω (αν και γράφτηκε για να παίζεται «κατ’ οίκον») για την απειλή της κυριαρχίας του φόβου.
(Για θέατρο «κατ’ οίκον»)
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. Πολιτική απορρήτουΕντάξει