Τρεις φορές ξένος, 2013

Μονόλογοι για 1 -3 ηθοποιούς

Ναταλία Κατσού

Ο Παρκαδόρος είναι ο μονόλογος ενός τεχνοκράτη που οδηγεί για να φτάσει σε ένα πολύ σημαντικό ραντεβού στην περιοχή του Μεταξουργείου και δεν μπορεί να βρει θέση για το αυτοκίνητό του. Στην αγωνιώδη περιπλάνησή του, μας μεταφέρει στη ζωή ενός υπαλλήλου πάρκινγκ από τη Ρουμανία, τον οποίο θυμόταν να δουλεύει κάποτε εκεί. Η ανάμνησή του φέρνει στην επιφάνεια ζητήματα σχετικά με τη ζωή των μεταναστών και τις παράνομες υιοθεσίες.

Η ιστορία που θα έλεγα είναι ο εσωτερικός μονόλογος ενός Έλληνα που ζει στο Λονδίνο και πηγαίνει με τα πόδια στη δουλειά του. Μέσα από μια γνώριμη διαδρόμη, μας εκμυστηρεύεται αυτά που τον ενθουσιάζουν κι αυτά που τον ξενίζουν, όταν κάποια στιγμή αντιλαμβάνεται ότι ο άστεγος στον οποίο δίνει ψιλά κάθε πρωί, λείπει σήμερα από τη θέση του. Αυτό τον ταράζει και οδηγείται σε παράξενα μονοπάτια προβληματισμού.

Στην πίσω μεριά είναι το γράμμα που στέλνει ένας μετανάστης στη μητέρα του, αφού το πλοίο που τον μετέφερε από την Αλβανία στην Ιταλία, βούλιαξε. Ποιο ρόλο έπαιξε αυτός σ’αυτό το σκηνοθετημένο ατύχημα;


Τρεις μονόλογοι με θέμα τους μετανάστες, παραγγελία του Θεάτρου Σημείο για την παράσταση Under, σκηνοθ. Ν.Διαμαντής, Θέατρο Σημείο, Αθήνα 2014.

2013, μετάφραση στα αγγλικά: Γιάννη Γκούμα (υπό τον τίτλο ενότητας: Under 2017).

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Αγαθό, 2014

1 ηθοποιός

Βυθός, 2017

2 άνδρες - 2 γυναίκες

Σπαράγγια με φτερά, 2009

1 άνδρας - 2 γυναίκες

Τρεις φορές ξένος, 2013

Μονόλογοι για 1 -3 ηθοποιούς

In between Lives, 2013

12-15 ηθοποιοί

Ελισάβετ, Πνεύμα της Φωτιάς, 2007

1 άνδρας - 4 γυναίκες

Το νυφικό, 2006

3 γυναίκες

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Για την Ναταλία Κατσού, τον μονόλογο Αγαθό και … το Καραόκε

Ποιά κείμενα μπορούν να καταστούν θέατρο; Οι μοντέρνοι θα έλεγαν τα πάντα ενώ οι μεταμοντέρνοι συμφωνώντας θα πρόσθεταν με την γνωστή αποδομητική τ...

Ο βυθός της Ναταλίας Κατσού

Θα ήθελα να εκφράσω δυο λόγια για το καινούριο έργο της Ναταλίας Κατσού, Βυθός, ως πρακτικός της τσαγκαρικής του θεάτρου, που λέει και η Μ...