Τα μεγάλα προβλήματα και το προσωπικό συμβάν, 1968

2 άνδρες – 2 γυναίκες

Ρήνα (Κύπρος) Κατσελλή

Θεατρικό μονόπρακτο. Η συνήθης πρακτική των ανθρώπων να ασχολούνται μόνο με τα προσωπικά τους μικροπροβλήματα χωρίς να ενδιαφέροντα για τα γενικότερα που τελικά είναι καθοριστικά για τις ζωές τους.

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Ο εξάδελφος, 1959

9 άνδρες - 3 γυναίκες

Η σιδεροκουτάλα, 1960

3 άνδρες - 4 γυναίκες

Κι ο ανάξιος, 1961

5 άνδρες - 2 γυναίκες

Ο Ανάξιος, 1962

8 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο Πιτσιλλός, 1962

11 άνδρες - 6 γυναίκες

Κυριακάτικη Δοξολογία, 1963

5 άνδρες - 3 γυναίκες

Αισχύλου 35, 1963

8 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο γιατρός Αχμέτ Αλημπέη, 1964

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο Ππεβλιανής, 1966

14 άνδρες – 7 γυναίκες (και μερικές κοπέλες που τραγουδούν)

Οι μελλοθάνατοι, 1967

7 άνδρες – 6 γυναίκες

Ους το ρομπότ συνέζευξε, 1968

5 άνδρες – 5 γυναίκες και ένα ρομπότ

Άρκαστος (La Graminia), 2001

4 άνδρες - 3 γυναίκες

Που Κυριακήν ως Κυριακήν, 1999

5 άνδρες – 2 γυναίκες

Πάνω γειτονιά, 1998

4 άνδρες - 3 γυναίκες

Πάμεν καλά..., 1994

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Ξενιτειά.., 1988

9 άνδρες - 3 γυναίκες

Τρελή γιαγιά, 1986

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Τσας, 1982

1 γυναίκα

Γιατί έφυεν η Βαλού, 1981

5 άνδρες - 5 γυναίκες

Ένα κρησφύγετο στην Κύπρο, 1968

8 άνδρες – 1 γυναίκα

Είμαι ό,τι επιθυμείτε, my Lord, 1968

4 άνδρες - 4 γυναίκες

Η Γηραγάθη, 1968

9 άνδρες – 5 γυναίκες

Η Στέγη, 1968

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Αδούλωτη ελιά, 1981

8 άνδρες – 6 γυναίκες

Αιτιολογικά αυτοκτονίας, 1968

2 άνδρες - 1 γυναίκα

Μια Ιέρεια, 1968

8 άνδρες - 8 γυναίκες

Γαλάζια φάλαινα, 1979

6 άνδρες - 7 γυναίκες

Οι σκλάβοι, 1968

5 άνδρες - 2 γυναίκες

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΡΗΝΑΣ ΚΑΤΣΕΛΛΗ

Χωρίς αμφιβολία η Ρήνα Κατσελλή είναι μία από τις σημαντικότερες μορφές της σύγχρονης κυπριακής δραματουργίας. Η αναπαραστατική δύναμη, η αληθοφάνε...