Ο Ανάξιος, 1962

8 άνδρες - 4 γυναίκες

Ρήνα (Κύπρος) Κατσελλή

Εμπνευσμένο από τον αντιαποικιοκρατικό αγώνα της ΕΟΚΑ (1955-59) στην Κύπρο παρουσιάζει τη συλλογικότητα του αγώνα αυτού στον οποίο, όλοι οι Έλληνες Κύπριοι του νησιού συμμετείχαν. Όλα αυτά ιδωμένα από τη συμμετοχή μιας οικογένειας ενός ιερέα με παράλληλο θέμα τον έρωτα του γιου του με μια συναγωνίστριά του. 

Πρώτο βραβείο Πνευματικής Πολιτιστικής Ανάπτυξης Κύπρου 1962. Ανεβάστηκε από τον Οργανισμό Θεατρικής Ανάπτυξης Κύπρου (ΟΘΑΚ), στην Κύπρο και στη Λευκωσία. Ανεβάστηκε από Κυπριακό θίασο στο Λονδίνο και παρουσιάστηκε στην κυπριακή τηλεόραση του ΡΙΚ το 1963. 

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Ο εξάδελφος, 1959

9 άνδρες - 3 γυναίκες

Η σιδεροκουτάλα, 1960

3 άνδρες - 4 γυναίκες

Κι ο ανάξιος, 1961

5 άνδρες - 2 γυναίκες

Ο Ανάξιος, 1962

8 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο Πιτσιλλός, 1962

11 άνδρες - 6 γυναίκες

Κυριακάτικη Δοξολογία, 1963

5 άνδρες - 3 γυναίκες

Αισχύλου 35, 1963

8 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο γιατρός Αχμέτ Αλημπέη, 1964

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Ο Ππεβλιανής, 1966

14 άνδρες – 7 γυναίκες (και μερικές κοπέλες που τραγουδούν)

Οι μελλοθάνατοι, 1967

7 άνδρες – 6 γυναίκες

Ους το ρομπότ συνέζευξε, 1968

5 άνδρες – 5 γυναίκες και ένα ρομπότ

Άρκαστος (La Graminia), 2001

4 άνδρες - 3 γυναίκες

Που Κυριακήν ως Κυριακήν, 1999

5 άνδρες – 2 γυναίκες

Πάνω γειτονιά, 1998

4 άνδρες - 3 γυναίκες

Πάμεν καλά..., 1994

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Ξενιτειά.., 1988

9 άνδρες - 3 γυναίκες

Τρελή γιαγιά, 1986

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Τσας, 1982

1 γυναίκα

Γιατί έφυεν η Βαλού, 1981

5 άνδρες - 5 γυναίκες

Ένα κρησφύγετο στην Κύπρο, 1968

8 άνδρες – 1 γυναίκα

Είμαι ό,τι επιθυμείτε, my Lord, 1968

4 άνδρες - 4 γυναίκες

Η Γηραγάθη, 1968

9 άνδρες – 5 γυναίκες

Η Στέγη, 1968

5 άνδρες - 4 γυναίκες

Αδούλωτη ελιά, 1981

8 άνδρες – 6 γυναίκες

Αιτιολογικά αυτοκτονίας, 1968

2 άνδρες - 1 γυναίκα

Μια Ιέρεια, 1968

8 άνδρες - 8 γυναίκες

Γαλάζια φάλαινα, 1979

6 άνδρες - 7 γυναίκες

Οι σκλάβοι, 1968

5 άνδρες - 2 γυναίκες

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΡΗΝΑΣ ΚΑΤΣΕΛΛΗ

Χωρίς αμφιβολία η Ρήνα Κατσελλή είναι μία από τις σημαντικότερες μορφές της σύγχρονης κυπριακής δραματουργίας. Η αναπαραστατική δύναμη, η αληθοφάνε...