Η Κασέτα, 1982

4 άντρες – 4 γυναίκες

Λούλα Αναγνωστάκη

Ο Παύλος, ο κεντρικός ήρωας, προσπαθώντας να αποδράσει από την καθημερινότητά του καταγράφει τις σκέψεις του σε ένα κασετόφωνο. Σκέψεις που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την καταπίεση που υφίσταται από τους γύρω του: από την αρραβωνιαστικιά του που μένει έγκυος και τον υποχρεώνει να την παντρευτεί, τους φίλους του ή ακόμη και από τον θάνατο του αδελφού του, που σκοτώθηκε πανηγυρίζοντας τη νίκη μιας ποδοσφαιρικής ομάδας. Μόνη θετική φιγούρα η μητέρα του. Για τον Παύλο δεν υπάρχει διαφυγή ούτε έξω από το σπίτι αφού και η πόλη ολόκληρη με τους θορύβους της τον πνίγει. Απομονώνεται σταδιακά στο δωμάτιό του για να ακούει τις κασέτες με τις σκέψεις του, κασέτες  που θέλει να τις στείλει στον «ηρωποιημένο» τούρκο δολοφόνο που ταυτίζει με έναν μουσουλμάνο συμμαθητή του. Η αυτοκτονία θα αποτελέσει τελικά πράξη λύτρωσης.

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Η παρέλαση, 1965

1 άνδρας – 1 γυναίκα

Η πόλη, 1965

2 άντρες – 1 γυναίκα

Αντόνιο ή Το Μήνυμα, 1972

4 άντρες - 4 γυναίκες

Η Κασέτα, 1982

4 άντρες – 4 γυναίκες

Ο ήχος του όπλου, 1987

3 άνδρες – 3 γυναίκες

Διαμάντια και Μπλουζ, 1990

3 άντρες - 4 γυναίκες

Ο ουρανός κατακόκκινος, 1997

1 γυναίκα (Μονόλογος)

Η νίκη, 1978

7 άνδρες - 5 γυναίκες [ Minimum: 5 άνδρες - 3 γυναίκες]

Ταξίδι μακριά, 1995

1 άντρας – 3 γυναίκες

Η διανυκτέρευση, 1965

1 άνδρας – 2 γυναίκες

Η συναναστροφή, 1967

4 άνδρες – 4 γυναίκες

Σε εσάς που με ακούτε, 2003

5 άνδρες – 4 γυναίκες

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΛΟΥΛΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ

Το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη είναι μια σειρά ηρωικών ασμάτων προς την έξοδο, μια σειρά ταπεινών ύμνων για την ελευθερία. Το κέντρο της δραματουργ...