Addio del passato, 2005

2 γυναίκες (και 1 βουβό κορίτσι)

Λεία Βιτάλη

Απόγευμα Τετάρτης. Μητέρα και κόρη. Όπως κάνουν κάθε εβδομάδα που η κόρη επισκέπτεται την μητέρα της κλεισμένες στην κουζίνα φτιάχνουν ένα κέικ. Όλα φαίνονται φυσιολογικά. Ωστόσο, η ευχάριστη διάθεση εναλλάσεται με σκληρές επιθέσεις που εκφράζουν τα μύχια της ψυχής τους.  Υπάρχει και κάτι ακόμη που κάνει αυτό το απόγευμα ακόμη πιο ιδιαίτερο: η μητέρα είναι πια νεκρή.

Ένα έργο που διαδραματίζεται ουσιαστικά στον χώρο της μνήμης και πραγματεύεται όλα τα ένοχα και σκληρά μυστικά που πολλές οικογένειες προσπαθούν να κρύψουν, ενώ επιδιώκει και την πολυπόθητη συμφιλίωση μητέρας και κόρης.

 

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Ζεϊμπέκικο, 2012

1 άντρας – 2 γυναίκες

Rock Story, 2008

2 άνδρες – 5 γυναίκες [ελάχιστος αριθμός ηθοποιών 2 άνδρες – 3 γυναίκες]

Addio del passato, 2005

2 γυναίκες (και 1 βουβό κορίτσι)

Θηρία στην αποθήκη, 2002

2 άνδρες – 1 γυναίκα

Το μεγάλο παιχνίδι, 2000

2 άνδρες – 3 γυναίκες

Το γεύμα, 1998

4 άντρες – 3 γυναίκες

Ροστμπίφ, 1994

2 άνδρες – 2 γυναίκες (και 1 βουβή γυναίκα)

Τζιν Φιζ, 1990

2 άνδρες – 2 γυναίκες

Νύχτα στην Εθνική, 2014

1 άντρας - 2 γυναίκες

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΛΕΙΑΣ ΒΙΤΑΛΗ

«Με ενδιαφέρει η ψυχαναλυτική πλευρά των πραγμάτων. Αν δεν ήμουν συγγραφέας, σίγουρα θα ήθελα να ήμουν ψυχαναλύτρια»,[1] ανέφερε το 2006 η Λεία Βιτ...

Η Λεία Βιτάλη και το σύγχρονο ελληνικό έργο

Η Λεία Βιτάλη είναι μια αγωνίστρια θα μου επιτρέψετε να πω της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας. Δεν προσφέρει μόνο γράφοντας μερικά α...