Στον «Ευαγγελισμό», η Κασσάνδρα αναλαμβάνει η ίδια την διαπραγμάτευση του προσωπικού της μύθου, που την θέλει ανέραστη και εχθρική προς την ερωτική προσφορά, και ανασκευάζει άρδην τη γνωστή και καθιερωμένη εικόνα της. Γίνεται το αντίθετό της. Το προσωπικό πριν της Κασσάνδρας είναι το πριν όλων των ανθρώπων, και το προσωπικό της μετά είναι το μετά όλων των ανθρώπων. Το καταδικασμένο πριν και το αναγεννητικό μετά γίνονται, μέσα από τον ενθουσιώδη μονόλογό της, τα δύο άκρα όπου ο κάθε άνθρωπος μπορεί να βρεθεί αλλά και όπου μπορεί να επιλέξει ποιο από τα δύο θα ακολουθήσει, αφού πρόκειται πάντα για θέμα προσωπικής επιλογής και όχι έξωθεν καταναγκασμού. Με την φρενήρη αφήγησή της η Κασσάνδρα καταρρίπτει όλες τις δεσμεύσεις τού παρελθόντος αποκαλύπτοντάς τες αποτυχημένες, και διακηρύσσει, ως φλεγόμενη συνήγορος, την ολική επικράτηση της προσφοράς και της αποδοχής του πόθου στην ζωή του κάθε ανθρώπου.
8 άνδρες - 3 γυναίκες
3 άντρες - 3 γυναίκες
7 άνδρες - 2 γυναίκες
1 άντρας - 2 γυναίκες
1 πρόσωπο
6 άνδρες - 4 γυναίκες
7 άνδρες- 3 γυναίκες
8 άντρες - 3 γυναίκες
4 άνδρες - 4 γυναίκες
5 άνδρες - 6 γυναίκες - 2 παιδιά
5 γυναίκες - 4 άντρες και οι 4 γυναίκες του Χορού.
3 άνδρες - 2 γυναίκες
15 (Χορός)
2 άνδρες - 3 γυναίκες
1 άνδρας - 2 γυναίκες
Ο Giorgio Barberio Corsetti το 2009 σκηνοθέτησε στο παρισινό θέατρο Odéon το έργο του Howard Barker Gertrude (le Cr...
Ο Δημήτρης Δημητριάδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1944. Το 1963, με υποτροφία του βελγικού κράτους, σπούδασε θέατρο και κινηματογράφο στις Βρυξέλ...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.