Cadenza για έναν ηθοποιό κι ένα βιολί, 2004

1 άντρας & 1 βιολιστής

Αγγελική Δαρλάση

Η ανάγκη ενός ανθρώπου να νιώσει σημαντικός. Η ανάγκη ενός καλλιτέχνη να ξεπεράσει τη μετριότητα του. Η «καταραμένη» σχέση ενός  μουσικού με τη μουσική, όπως αυτή ξεδιπλώνεται μέσα από την αφήγηση της ζωής ενός  άλλου μουσικού που λειτουργεί ως το alter ego  του ήρωα.

Κυρίαρχο πρόσωπο στο έργο είναι ο «άλλος» άντρας που όμως δεν εμφανίζεται ποτέ.

Έργο εμπνευσμένο από τη ζωή και το έργο του συνθέτη Νίκου Σκαλκώτα, ο οποίος όμως, βάσει συνειδητής δραματουργικής επιλογής που οδήγησε και στη συγκεκριμένη δραματουργική μορφή, δεν υπάρχει ως δραματικό πρόσωπο – σκηνική μνεία της παρουσίας του γίνεται έμμεσα από την παρουσία ενός βιολονίστα που κρυμμένος παίζει ζωντανά μουσική όπου αυτό κρίνεται δραματουργικά αναγκαίο.

ΣΥΝΟΨΕΙΣ

Η τελευταία παρτίδα τάβλι, 2011

3 άνδρες - 3 γυναίκες

Κομμάτια, 2011

3 άντρες - 3 γυναίκες

Τότε που κρύψαμε έναν άγγελο, 2009

Πολυπρόσωπο - με ελάχιστο αριθμό ηθοποιών 5: 3 άντρες- 2 γυναίκες

Άλλη Ζωή, 2002

2 άντρες

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Η ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΔΑΡΛΑΣΗ

Εικόνες αναστροφής

 

H θεατρολόγος, σκηνοθέτις και συγγραφέας Αγγελική Δαρλάση είναι μια σοβαρή δραματουργός με σημαντικά βραβε...