Εν Μυτιλήνη 1934.
Την «Ερωτευμένη απελπισθείσα» παρηγορούν «Οθωμανίδες εκ της Υπαρχίας Κωνσταντινουπόλεως Νικομηδείας». Μια συνάντηση και συζήτηση ανάμεσα σε δύο πίνακες του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ: Την «Ερωτευμένη απελπισθείσα» και τις «Οθωμανίδες εκ της Υπαρχίας Κωνσταντινουπόλεως Νικομηδείας».
Προηγείται η κατασκευή των πινάκων από τον δημιουργό και όλα κάτω από το άγρυπνο βλέμμα της Γοργόνας, ζωγραφιά κι αυτή του Θεόφιλου. Η αλήθεια και το ψέμα κι ακόμα η πλαστογράφιση του πλαστού κόσμου είναι το επίκεντρο αυτού του έργου.
Α ΓΥΝΑΚΑ: Ποιός μας είπε πως οι προηγούμενοι πίνακες ήταν αυθεντικοί;
Β ΓΥΝΑΚΑ: Έχουν υπογραφή.
Γ ΓΥΝΑΚΑ: Λίγοι πίνακες κυκλοφορούν με πλαστή υπογραφή;
Α ΓΥΝΑΚΑ: Κι ακόμα ποιος μας είπε πως ο ζωγράφος δεν παραποίησε τους πίνακές του, όπως ο Γκόγια με τη γυμνή και ντυμένη Μάγια ή δεν αντέγραψε πίνακες του ή δεν πλαστογράφησε την υπογραφή του. Λένε πως ο Πικάσσο το συνήθιζε, πόσο μάλλον ο ταπεινός και φτωχός Θεόφιλος... η ισορροπία και η αλήθεια μας διαφεύγουν.
2 άντρες – 2 γυναίκες
3 άντρες – 3 γυναίκες
1 άντρας – 5 γυναίκες
Ο Νεωτερισμός και η Μυθοπλασία στο θεατρικό έργο του Γιάννη Σολδάτου
Κατά το δεύτερο ήμισυ του εικοστού αιώνα και ιδιαίτ...
2014 © greek-theatre.gr ALL Rights Reserved. Όροι Χρήσης
Design & Development by E.K.